16/12-08

8 dagar kvar till jul.. fast vi kommer ju att fira jul på annandagen hos mamma o pappa. Så på jul så blir de bara jag o Vincent hemma, för Martin ska jobba dan då, men förhoppningsvis så slutar han vid 2 eller nå och likaså på juldagen. Och på juldagen så fort han slutar så drar vi norröver :) Och stannar där till 29:e eller nå, vå åker väl efter att jag har klippt mig :)
Igår lämnade vi iväg min bil på lagning.. blir spännande o se hur mkt de går på.. Men han hade iaf börjat med bilen idag, för när jag gick förbi idag så hade han hisst upp bilen iaf :)

Idag så kanske jag ska köpa ett par nya vinterskor! Funderade på de eftersom dom vinterskorna jag har nu så skulle man inte vara ute o gå i nån timme kom jag på.. fick blåsor under tårna för sulan i dom är cp. Men jag hoppas att jag hittar nå sköna skor! Det va ganska halkigt att gå med gympadojor kom jag på idag.. Men än så länge så står jag på benen :)

Vincent är lite förkyld.. stackarn, han är alldeles täppt i näsan och snorig. Jag skjölde med lite saltlösning i morse och jag tror jag fick ut en snorbuse som va ungefär 3 meter lång.. nästan iaf. Jag förstår att han blev lite chockad o ledsen. Men med lite mat så ordnade sig de också :) Det är en bra muta.. hehe

Nu ska jag ta in lillen så han hinner vara vaken ett tag innan vi ska till kupolen. Och i morron kl 9.00 ska vi vara på sjukhuset i Falun.. usch.. Men de går de också.. Men det är lite värre nu när han är större.. för när han va mindre så blev han inte lika ledsen och stretade inte emot lika mycket heller. I morron är det bara undersökningar.. tur de.

/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Oh, köp såna vinterskor som jag har köpt :)

De är jättemysiga, varma och sköna :)

2008-12-16 @ 13:54:59
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: gabbi

De är riktiga vinter skor (EMU heter de) http://gabbithegirl.blogg.se/2008/november/emu-emyou.html

Finns bland annat på nelly.se och på asos.com (tror de har rea på de på asoso dessutom)

2008-12-16 @ 18:26:00
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Malin

Hoppas det gick bra hos farbror (eller kanske tant) doktorn idag. Det låter ju inte så kul med urin som rinner åt fel håll...:/

Hälsa och gratta också!

Kram kram!

2008-12-17 @ 12:48:36
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0