8/12-08

Idag kom mamma hit för att hälsa på. Vi har varit på kupolen i flera timmar o Vincent va jättenöjd och har typ en ny garderob :) haha. Mamma handlade lite mer julklappar o så.
Jag flyttade över skitmycket pengar för jag tänkte passa på att shoppa, men för min del så blev de 2 bodysar (snobben, skitfina!)och ett par mjukisbyxor till till lillen. Men de kommer fler dagar o jag och Elin är expert på att shoppa.. kanske den där fina väskan för nästan 3000 skulle va nåt? hmm.. hehe. Tror inte Martin skulle bli så glad då.. haha.

Nu ska jag lägga lillen för han har somnat i mormors armar. :)



/Carro

ps. i morron har jag namnsdag, det är Anna-dagen, bara så att du vet gabbi.. hehe

Kommentarer
Postat av: gabbi

Antyder du ngt? ;)

Vad var det för fin väska du såg förresten?



Och är du hemma i gagnef 22 lr 23 december?

2008-12-08 @ 20:37:40
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Catta

Grattis på namnsdagen! Jag å Julia har oxå namnsdag i dag ;-) Hoppas ni har det bra där borta i dalarna! Kram på er

2008-12-09 @ 11:19:54
URL: http://catttaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0