Första december

Oj va fort de går, redan första december och bara 24 dagar kvar till jul.

Vincent har varit jätteduktigt i natt, han somnade vid 22 och sov ända till 6 i morse! Och då fick han lite mat o sen sov han till halv 10 ungefär. Kan bero på att vi hade sänkt värmen, så de va lite kyligt.. han sover ju mycket bättre då.

Jag ska väl inte göra så mycket idag, tänkte gå ut o gå en sväng sen, kanske ska se om grannen har lust att gå en sväng. Och sen tänkte jag försöka göra lite mat tills när Martin o barnen kommer hem, men de beror på om lillen sover när jag ska göra mat. Man har ju bara 2 armar.. men ibland skulle de va bra med några till.. :P

Inte den här fredan utan nästa så kommer nog Elin o hälsar på! Det blir roligt. Då får Martin vara med Vincent hela dan medan jag o Elin ska shoppa! :) Det är sånt vi är bra på.. hehe.

Och nu på lördag ska nog jag o Martin åka en sväng på IKEA om det inte är allt för dåligt väder då. Mysigt att gå runt där o kika o se allt man behöver :P


Här hittade jag Nasse idag :)




/Carro

Kommentarer
Postat av: Yvette

Oj vad Vincent växer, det går fort med de små. Skönt att han sover på nätterna kan jag tro :).

Prova köpa en bärsele eller bärsjal då får du armarna över om du måste laga mat ;).

Söt med katten i bidén.

Kramisar

2008-12-01 @ 14:22:10
Postat av: gabbi

Det är faktiskt bara 23 dagar kvar! :D

2008-12-01 @ 20:39:20
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Vi saknar att gå ut med dig oxå! Det vart ju sånt röj jämt förr med alla goa CCK-låtar och Muskan...;) Nästa gång du är i Söderhamn kommer du inte undan!! He he..

2008-12-02 @ 13:43:42
URL: http://cmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0