Idag fyller Morgan år!

idag blir min systerson 2 år! Va fort de går. Jag kunde inte åka o hälsa på men jag skickade med en present med mamma, så ett paket av mig får han iaf :)

Idag va vi till Falun, Vincent var jätteduktig, men han tyckte inte om att bli fasthållen en stund på röntgen, men de gick över på en gång. Vi var till ortopeden och vi ska få ny kallelse i maj. Och vi va till sjukgymnasten en sväng o hon tyckte att han hade blivit jätteduktigt, men hon tyckte att vi skulle försöka lägga han mer på mage.. som han älskar jättemycket.. not :P
Sen träffade på Vincents läkare och han skulle få en kallelse till henne i början av nästa år, samt att han skulle äta medicin till nästa röntgen-undersökning på urinblåsan.. då ska stackarn få kateter igen.. suck.. fast de gick jättebra sist iaf.

Nu ligger han på fårfällen och tittar på sitt babygym. Han slår på sakerna o pratar med dom, han har upptäckt händerna för nån vecka sen :)

Få se om de blir en promenad sen med lillen, så han får sova lite innan kvällen. Annars blir han så gnällig.
Just ja, Martin skulle tydligen jobba i kväll så då får jag ta hand om hans barn.. dom får väl göra som dom vill för jag orkar inte me nå tjat. Bra uppfostran va? haha

/Carro

ps. Vi har skaffat en gran idag, så i morron ska vi klä den.. de blir säkert bra.. kul för katterna iaf :) ds

Kommentarer
Postat av: gabbi

Rocky tar kulorna som hänger i vår gran och springer iväg med de, morr.

2008-12-17 @ 15:25:44
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: gabbi

Det är ju jättegott!

2008-12-17 @ 16:03:56
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0