24/4-09

Nu har Vincent börjat piggnat på sig från feber, kräk- & bajsmaraton :)
Idag har han faktiskt ätit ganska bra för att knappt ha ätit nåt på några dagar. Det som va godast va nog glassen o mariekex, men va gör man inte för att han ska få i sig nå :) Men han fick även i sig gröt och välling också, utan att det har kommit upp igen. Skönt! :)
Och han har varit glad idag :) Men vi har fortfarande inte sett/kännt nån tand, så de var väl inte dags för de ännu :)

I morron blir de till att vara ute i trädgråden för de skulle vara fint i morron också :) Synd bara att man börjar bli lite för solbränd snart :) Men jag hade faktiskt solskyddsfaktor 25 på mig idag :) Tänkte iväg o köpa en ny snart, hade tydligen fått 20 % rabatt på Kicks, så de får väl bli lite fynd där :)

På torsdag bär de av till Hälsingland igen :) Tänkte köpa nåt till min systerson som fyller 20 snart :)

Nu ska jag ut en sväng igen, passa på när lillen sover i vagnen, det är ju trots allt 18,2 grader ute så :) Snart dags för årets första dopp kanske? Haha :)

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0