7/4-09

Igår morse fick Yvette och Krister en liten pojk som ska heta Johannes! Grattis gumman! Få se när vi kommer o hälsar på :)

Igår va vi på öppna förskolan och bvc (dom är på samma ställe för dom som inte vet :))  När vi va färdig på bvc så somnade lillen i min famn. Stackarn va helt slut, de kanske inte är så bra med en tupplur på 1 minut innan han ska leka :P Men de gick bra på bvc. Vincent va 67,5 cm (jag tror han va längre, menmen.) och vägde 8060 gram :)

Just nu sitter jag vid datorn och är skittrött p.g.a en liten skit på 8 månader som vägrar sova från kl 2 på natten.. :P Han åt nästan en flaska vanlig välling igår kväll så jag trodde han skulle sova lite längre på de, men icke :P
Så i morse gick vi upp omkring kl 6 och då klädde vi på oss och sen satte vi oss i soffan o då passade lillen på att sova 1 ½ timme i min famn :) Han fick ju sova iaf :P haha.
Vet inte varför han är så stökig på nätterna, men natten innan somnade han strax efter 8 på kvällen, vaknade 2 och fick mat o sen sov ända till halv 7. Men när han somnar för kvällen i kväll så ska jag gå o lägga mig samtidigt så kanske man får några timmars sömn innan han vaknar eller OM han vaknar tidigt på natten.

På fredag åker vi till Hälsingland igen för att fira lite påsk. På lördag blir de påskmiddag och då ska Vincent få träffa kusin Morgan igen och jag ska komma ihåg att knäppa kort på dom 2 :)

Anyway, här kommer lite bilder :)


Han har även matchande byxor.. :)


Lite suddig, men söt ändå :)


Han va glad en liten stund idag iaf :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Catta

Riktig sötnos du har!

2009-04-07 @ 20:39:04
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: gabbi

Vart kommer ni hålla hus i påsk? Åker ni till Hälsingland? puss

2009-04-08 @ 12:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0