26/8-09

Idag fyller Alva 10 år. Hon får nån present nästa vecka när dom kommer hit, för dom ville till sin mamma idag. Kanske för att vi sa för längesen att vi inte hade råd att äta på kina, men att vi kunde baka nåt i stället, men de dög väl inte.

Nu sover Vincent middag för andra gången idag efter att ha lekt med Lukas ett tag :)
Och lillen är inte lika snorig heller, men de kommer väl nästa vecka när han börjar på dagis (ångest!), men känns som inte så stort val eftersom 220 kr per dag kommer man inte långt med..

Få se om jag o Johanna åker till Falun i morron o går där på stan så jag kan handla lite mer kläder till Vincent för hans BARNBIDRAG (OOPS, caps look). Annars kanske de blir en sväng på kupolen.. vi får väl se vad som händer.

Lägger in bilder nån dag och nästa vecka ska jag ha kalas (Kattis; alltså JAG! :) för jag fyller år (ganska logiskt). Jag ska göra en smörgåstårta iaf :)

Jävla skitväder. Tog på Vincent hans regnjacka och gick till postlådan, den va lite stor men han växer väl i den så småningom :) Alva hade fått kort från Martins mormor, det är säkert ett kort med 200 kr i, de brukar de va :) tur hon skickar kortet hit iaf annars försvinner väl pengarna..

Nä, nu ska jag vänta tills Jonna o Tilly kommer en sväng :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Carola

GRATTIS Alva från Amanda m fam. Hipp Hipp Hurra!

2009-08-27 @ 11:15:07
Postat av: Kattis

Haha, JAAAG!

2009-08-29 @ 23:56:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0