21/2-09

Har nyss kommit in från en kortpromenad. Va till skridskoplan och Martin o hans barn åkte skridskor, jag o lillen tittade på en stund sen gick vi hem för han hade tröttnat + att det snöade så mycket. Men snart kommer våren och sommaren, så man kan åka hemåt när man vill och träffa familj och sina riktiga vänner.
Det verkar finnas falska människor överallt.. men det är väl så. Jag kan vara lika falsk tillbaka.

Just ja, vi har städat hela huset också :)

Och i morse hittade vi inte Nasse, han brukar vara inne, annars så sitter han på altanen. Men jag va ner till källaren i morse för jag skulle lägga undan lite kläder som lillen har växt ur och när jag öppnade dörren så vips kom det en katt därifrån. Först åt han mat och sen gick han ut. Han verkade lite yrslig, men de kan bero på att han har varit inne i källaren sen igår kväll.. stackarn..:P

Tacos i kväll :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Känns lite betryggande i alla fall att det finns folk som överlevt en dyl. operation, he he. Försöker stå ut, men i värsta fall satsar jag på plaströret, hi hi. Platsic fantastic har fått en helt ny innebörd;) Fy fan va kallt det är här! Helt sjukt! Fortfarande - 10 grader! Verkar som om ni också har vinter fortfarande... Vill oxå ha sommar nu! Då blir det grillning, solbränna, klänningar och lite vin/-pubkvällar.. LÄNGTAR!!:)



Hälsa alla och trevlig helg! Melodifestivalen nästa!



puss och kram

2009-02-21 @ 17:17:32
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Jonna

Hejsan Hoppsan!

Riktigt snöigt ute idag. Vi tog oss bara en kort promenad till grannen för barnkalas.

Håller med dig där, avskyr falska människor och man blir så ledsen när man upptäcker att människor är just falska. Jag har råkat ut för det ett par ggr de senaste månaderna. Senast igår. Payback eller ignonera, jag gör det sista för jag vill inte ha dem i mitt liv.

Kul att du hittade katten. Våran katt åkte iväg i en bil förrut och vi hittade honom 2 veckor senare.

De är små rackare! :)

Vet du att jag har faktiskt spelat hockey. Ska försöka dra ihop ett tjejlag till 14 mars haha

2009-02-21 @ 21:15:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0