Första fabruari

På tisdag åker vi norröver! Det ska bli skönt att träffa alla hemma igen :) ifs var mamma o pappa här igår, men nu stannar vi tills fredag! :) Vi läre va hemma innan 14 då, så vi hinner till bvc.
Ska över till Malin i morron o lämna nyckeln, för hon var snäll o ville se efter katterna. :)

Jag har nästan nyss lagt lillen i sin säng o slängt ner Simbas boll i källaren ett antal gånger (han leker med den i källaren, sen tar han upp den o springer runt hela huset). Men han får hålla till nere nu annars vaknar väl lillen.

Nu ska jag gå o lägga mig o vänta på att Martin kommer hem från jobbet. Och i morron är det Falun som gäller.
Om jag kommer ihåg o har lust kanske jag skriver hur de gick o så :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Catta

Ja du... tror bodyn e köpt på nå postorder, fick ärva den av min kompis dotter! Visst e den Cool!!

2009-02-02 @ 07:35:28
URL: http://catttaengman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0