Moster!

Jag fick reda på igår kväll att jag ska bli moster igen! Morgan ska bli storebror! :) Mitt 5:e syskonbarn, de skulle bli kul om de blev en tjej, för det är bara en tjej och hon är 9 år :P Skulle va mysigt att handla lite rosa klänningar och sånt, men blir det en kille så får nog Morgan roligare iaf :)
Vi får väl se, men det är inte förens i slutet av augusti syrran skulle få.
 
Igår va vi på öppna förskolan för första gången med lillen, han tyckte de va jättekul att sitta i cirkeln o sjunga o lyssna när fröken spelade gitarr.. de kanske blir en musikkille, precis som mamma med att tycka om musik :)
Det märktes att han va van med ljudet iaf, så mycket jag sjöng när han låg i magen + att jag gjort de sen jag va liten :)
Han får väl börja klinka på mormor o morfars piano snart :) haha


Kanske lägger upp nå bilder sen eller nån annan dag. :)

/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0