19/7-09

Nu va de ett tag sen man skrev igen.. men man har inte så mycket tid när Vincent sover middag max en timme per dag och när han är vaken så är de full fart i 700.. :) Tur vi inte har nån övervåning han kan klättra upp till :) Ifs har vi källartrappa men han har inte lärt sig öppna 2 grindar än så de är ingen fara. Vincent har blåmärken o skrubbsår nästan överallt snart :) Och en lite söt tand ägen han också :) Några till är på g, få se när dom kommer upp :)
De som inte är bra är att han har kommit på att han har hår, så då ska han kladda och dra i de när han äter.. hoppas inte de kommer nå kala fläckar iaf :P
Det är sjuk hur fort allt går, lillen blir 1 år om 2 veckor.. Han förstår saker mer nu, han vet vad nej är (men skiter i de, haha), vart katten är, han kan hoppa och lukta om man frågar om han kan de :) min lilla älskling :)

Vi ska till S-hamn på tisdag så får se hur mycket som är ajaj hos momor o morfar :) Kanske eventuellt en tripp till furvik på onsdag, de vet man aldrig :) Ska på bergviksmarknaden på lördag iaf :) har alltid gått på den, utom förra året då hade jag min lediga helg så då va jag i Borlänge :) Och min farbror o hans fru från Sundsvall kommer också ner så de ska bli o träffa dom :)

Jag la Vincent halv 7 i kväll, han va aptrött. Inte så undra på när han inte sovit mer än 45 minuter på hela dan + busat med mormor o morfar sen igår :)

Igår kväll va vi på bio, vi såg baksmällan den va skitrolig :) Kanske ladda ner så jag o Kättis kan titta på den :) Hähä :)

Här kommer några bilder :)


Vincent röjer i skåpet :)


Äter negerboll på Tillys 1-årskalas :)


Luktar för fullt :)


Skjutsar sin kompis Ludde i gåstolen :)


Med banan i hela håret, nån timme senare såg de lika ut fast med blodpudding :)

Nu ska jag ta reda på en skitunges bajskläder :) Sen fundera ut en present till älskling som fyller år i morron :)

/Carro



Kommentarer
Postat av: Carola

Tänk att han äntligen fått sin första tand! Simon var 1 år han oxå när han fick sin första tand.Som vanligt ska det bli jättekul att träffa er igen...

Kram

2009-07-20 @ 11:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0