20/7-09

Idag fyller älsklingen år, han får sin present sen när han kommer hem från jobbet som jag o Vincent har fixat idag :)

Vincent gjorde första vurpan idag, inte första första utan första som han slog i mot nåt. Han stog på knä bredvid soffan och sen tappade han balansen och ramlade rakt mot bordsbenen som är kantiga.. Han tokgrina och blev röd och blå och fick värsta bulan och blåmärket i pannan. Som tur va så gick de inte hål iaf.. Tanken på att sitta på akuten känns inte så lockande.. ifs går småbarn o gamlingar först men ändå :) (Då sitter väl tant Agda där med sina hjärtmediciner och är hos doktorn bara för att ha nån att prata med) :P haha.
Jag tog en kall sked på bulan iaf och sen fick han plåga katten så då va han glad igen :)

Här kommer några bilder, vissa är inte så bra men de är svårt att få med en rörlig bäbis (?) bra på bild :)
Ändå tog jag med dom bästa.. haha :)

Så här coola solglasögon fick han av mormor o morfar.
Ja lappen är kvar för han provar dom i affären :)



Han kan göra krypställning också, men framåt kommer han på mage o rumpa :)


En konstig vinkel.


.. och iväg..


Mammas klåfinger.. :)

Jag säger nej och tar bort han varje gång han är olydig, men då tittar han bara på mig, skakar på huvudet och försätter att va klåfinger. Haha :) Men så småningom kanske han lär sig :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Tilly!

Vad Cool du är vincent!! ´Snygga solglasögon.

2009-07-20 @ 20:21:29
Postat av: Catta

Nä inga tänder än... Men dreglar flera liter om dagen så jag tror dem borde komma snart men det har jag sagt förr ;-) Annars så är det full rulle, klättrar på ALLT! Kram på er!

2009-07-22 @ 15:29:32
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: Sissi

Hälsa grattis i efterskott!:)



puss och kram

2009-07-30 @ 08:35:50
URL: http://higheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0