10/3-09

Nu gick de nog att ta bort inställningen, vet inte vad de va för bugg :P

Nu börjar jag o lillen friska på oss lite efter några dagar med förkylning o snor i massor :P haha
Men han har börjat sova hela nätterna nu iaf, de känns skönt. Få se om det är bara tillfälligt eller om de kommer att vara så :) Igår somnade lillen runt 21 som vanligt och sov till 6 i morse ungefär. Precis som natten innan :)

Första helgen i april ska jag o lillen åka till Hälsingland igen o fira alla mina syskon som fyllt år :) Och vi åker hem på måndan för då ska vi på bvc o se hur mycket lillen har växt igen :)
Och den helgen ska jag även hitta på nåt med mina vänner. Kanske ett litet krogbesök med Cissi? :) Men då måste jag se om nån kan skjutsa hem mig för de går ingen nattbuss ända till mor o far, men förhoppningsvis har Simon fått körkort då :)

Och Vincent har börjat kunna somna själv på dagarna i vagnen istället för att sova i famnen på oss. Fast det är mysigt de också :)
jag tycker han ska börja sova mer sällan och längre istället för nu när han sover ofta och korta stunder istället. Men tids nog :) Han är duktig med maten iaf, igår fick han samma som oss, makaroner & korvstroganoff med wok-grönsaker. Han tyckte de va ganska gott iaf :)

Och min kära vän Cissi ska flytta till London.. kommer sakna dig, men jag kommer o hälsar på så kan vi göra London osäkert :) Haha. Jag har aldrig varit där, men de ska bli kul o få en privat guide iaf :)

Jävla snöväder!

/Carro


Kommentarer
Postat av: gabbi

När ska du hälsa på miiiiiiiiiiig då? :P

När har du spelat Hassela? Jag gillar dne, den är kort o go. Däremot hatar jag Gnarps golfbanan. Stenar o skog så långt ögat kan nå!

2009-03-10 @ 14:37:16
Postat av: gabbi

Det är definitvt Gnarp du tänker på, vi skall rikta vårat hat gentemot Gnarps golfbana!

2009-03-10 @ 14:43:37
Postat av: Cecilia

Vilken tur att det gick att ta bort lösenordsskyddet, kände mig nästan lite skyldig som liksom visade på att det gick, hi hi. Kommer inte flytta till London om inte du och K kommer på besök lite nu och då;) Tur att det dröjer ett tag med Londonflytten så att man får vänja sig vid tanken, men i höst är det dags att ta itu med allt praktiskt, he he. Japp, den här gången kommer du inte undan krogbesök och du kan sova över hos oss om du vill för vi har både soffa och extrasäng, hi hi. Blir skitkul!:) Saknar dig gumman!



puss och kram

2009-03-11 @ 16:23:40
URL: http://cmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0