11/3-09

I morse vaknade jag av en kallasmåfingrarochtår-i-revbenen-massage, det va inte så jättemysigt direkt kl 6 på morronen :P
Lillen vaknade först 4 i natt o fick en skvätt mat, inte undra på att han vaknade så tidigt när han somnade strax efter 8 igår kväll. Vi försöker hålla han vaken till 9 iaf, men igår kväll gick det inte, han va för trött.

Och idag fortsatte snövädret.. suck..
Jag läste en kompis blogg och hon skrev att hon va i Thailand med över 30 grader varmt och hade de hur bra som helst och då skrev jag tillbaka att det är fint med snöblandat regn också.. Få se vad jag får för respons på de :)
Få se vilket årtionde vi har råd att åka utomlands.. Men de skulle va skönt iaf :) Det är ganska jobbigt att vara "van" att åka utomlands vartenda år och nu blir det aldrig.. Så man få ju lite längtan iaf..
Vi ska väl försöka komma iväg på en liten Finlandskryssning snart iaf, kanske till sommaren, vi får se.

Hur gör man ett lösenordskyddat inlägg?

Älskar min lilla pojk! :) <3

/Carro


Kommentarer
Postat av: gabbi

Lösenordsskyddat inlägg kan jag fixa åt dig.

Vem är det som är i Thailand btw, ngn man känner? Förresten, om ni ska iväg o kryssa säg gärna till inanna så kanske vi kan åka tillsammansa alla fyra? Vore jättetrevligt! Fegge har nån o dricka öl med o vi ka snacka gamla minen samtidigt som vi solar på däcket :D

2009-03-11 @ 13:46:30
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Yvette

Hej är allt bra med er? Här är det bra. Ja Lidl är billgit och bra men som sagt vissa saker man vill ha finns ju inte där när man skall handla tyvärr men men. Kramis

2009-03-11 @ 16:14:47
URL: http://knasigaideer.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Håller med!! Jävla snöväder, kan det aldrig sluta ngn gång och låta våren ta över. Vill utomlands nu.. Har inga pengar till det nu dock... Längtar tills man kan åka...



puss och kram

2009-03-11 @ 16:26:41
URL: http://cmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0