12/3-09

På lördag blir de nog party, har blivit bjuden på tjejkväll hos Annica :) Och krogen efter de :)
Nu är frågan bara vad man ska ha för kläder på sig.. kanske måste ta en repa på kupolen o kika lite.

Nu ska jag jag göra mig i ordning o packa skötväskan för jag o lillen ska strax åka till J en sväng :) Tänkte ta bilen, måste "lära" mig köra igen :) Så man kan ta sig till Hälsingland när man tycker o känner för de :)

Få se om jag åker en sväng till Borlänge sen när Martin kommer hem :)

Kanske skriver mer sen :)

/Carro

Just ja, visst är Justin Timberlakes nya låt bra dead and gone bra?!? :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

Vi lär pröva gå ut ngn gång i Borlänge. Malin mfl kanske vill följa som kan Borlänge lite. Mitt enda och första försök var inte positivt.

2009-03-14 @ 11:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0