15/3-09

Gårdagskvällen var rolig :) Mycket folk på krogen! Tror hela Borlänge va ut igår :P Men jag va inte kvar så länge på krogen, Martins kompis kom o hämtade mig vid 1. Tror jag har blivit lite för gammal för att gå på krogen :P Det är illa när man även saknar att gå ut i Söderhamn!! Få se om jag i Cissi går ut när jag åker hem :) Skulle va skoj.
Pratade även med Kattis igår och hon slutar jobba i april och då kanske vi kan träffas lite mer! Hon är i Sälen nu och det går typ inga bussar eller tåg därifrån till hit.

Vincent är så rolig nu, så fort man lägger ner han på ett täcke på golvet så ligger han på mage och utanför täcket. Haha :) Jag har nyss lagt honom i sin säng o hoppas att han sover hela natten igen :)

Själv så sitter man o tittar på sanningens ögonblick nu, inte så bra. Men alltid något.. funderar på att lägga mig o sova snart. Det är en ny dag i morgon och då kanske vi ska åka till Mockfjärd och gå på öppna förskolan. Men vi får se, lillen är fortfarande lite rosslig i halsen och hostar ibland.

Just ja, jag satt ute i solen en stund idag när lillen sov i vagnen, det va jätteskönt! Martin skottade lite på våran uteplats på framsidan så där kan man sitta nu o sola :) Mysigt :) Skönt o ha uteplatser både på framsidan och baksidan så man kan variera sig lite :)

Nä nu ska jag sova iaf.

/Carro

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Vilket datum kommer du hem sa du?:) Krogen hoppas vi på! Har ju t.o.m skaffat ny hårfärg och klippt mig, hi hi. Grannen kände knappt igen mig. Men nu har jag ju vant mig så när folk reagerar, undrar jag vad folk jag känner glor på egentligen och så kommer jag ihåg att det är den nya frisyren. Lite kul faktiskt:) Roligt att du gillade köket, ni kommer också att kunna inreda snart ju, ni kommer nog få det jättefint:)



puss och kram

2009-03-17 @ 09:58:29
URL: http://cmartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0