16/3-09

Natten som var va lillen ganska jobbig, han vaknade mitt på natten och var jätteglad och bara låg o vände sig på mage hela tiden i våran säng. Det gör de hela tiden nu, så fort man lägger ner han så hamnar han på mage en sekund senare. Han har även kommit på att han inte kommer nånstans när han ligger på mage och då blir han arg och frustrerad, men han kommer nog snart röra sig runt på golvet. Han gör några tappra försök att komma nånstans, han kan lyfta rumpan iaf och trycka ifrån sig. :)

Idag har vi varit på öppna förskolan i Mockfjärd, jag lånade Martins bil dit eftersom bilstolen inte passar så bra i min :P Men så småningom ska vi köpa en ny större bil iaf! :)
Han va så rolig lillen, när vi sjöng på öppna förskolan så skrattade han nästan hela tiden :) Mammas lilla musik-kille :)
Haha, inte undra på att han gillar musik när hans mamma tvingar honom att lyssna när mamma sjunger i bilen :) Haha. Jag ska köpa en liten gitarr åt honom när han blir lite större :) Piano kan han spela hos mormor o morfar :)

Jo förresten jag o lillen ska åka till Hälsingland på lördag! Få se hur länge vi stannar, men de blir nog några dagar iaf :)
Tänkte träffa syrran o Morgan på lördag och vi ska göra en sak, mer tänker jag inte skriva för nån som inte får veta nåt läser min blogg varje dag :)

Det här kortet knäppte jag på lillen idag..


Han fick sitta lite i bärsjalen och de va skitkul i några minuter.. haha

Och det här kortet knäppte jag för några dagar sen..


Spännt läge mellan Nasse o Wilma, ena katten ville leka.. inte den andra.. :)

Nu ska jag titta klart på cityakuten och sen sova i några timmar förhoppningsvis :)

/Carro

Kommentarer
Postat av: Yvette

Hejsan hoppas allt är bra med er!

Lillen växer bara mer och mer ser jag ;).

Snart är de också dags för mig att få en egen liten, är spänd, nervös men längtar också jättemycket. Kram

2009-03-17 @ 10:02:18
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0