Desperata hemmafruar

Var det någon som såg Desperate housewifes igår?

Jag tycker de börjar bli riktigt skumt nu.. Och den där blonda killen Dave eller va han heter verkar ju vara helt psykopat. Ha ihjäl massa människor och sen spela oskyldig. Kanske därför jag drömt mardrömmar om honom flera nätter.. usch.. en sån person skulle man inte vilja träffa.. nån som verkar jätte trevlig, men i själva va psykopat.. Jag funderar allvarligt på att ladda ner säsongens avsnitt för att få veta vad som kommer att hända.. Annars kommer nog aldrig mina mardrömmar att försvinna.. haha.
Och den stackars Porter som blir utnyttjad hela tiden, både för flickvännen/tanten som sa att hon va gravid och det va hans barn samt för branden.. Få se om han lyckas ta sig ur situationen.. blir spännande..
Och Carlos som kanske får synen tillbaka... har haft de på känn att han skulle få den tillbaka och jag hoppas han får de.. men han blir nog besviken när han få se barnen sina..

Nu ska jag snart sova och förhoppningsvis INTE drömma nå hemska drömmar om Dave.. haha.

/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Haha.. vad ond du är! "Han blir nog besviken när han får se sina barn..." hahaha

2009-03-11 @ 21:56:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0