Grattis!

Till min storasyster som fyller 40 år idag!

Idag har vi varit ute mycket i solen, synd bara att de blåst så jävligt :P Vi satt ute en stund mitt på dan och när Martin hade åkt o jobbat så va jag o Malin på en liten promenad. Och efter promenaden så gick vi till mig o drack kaffe :) Synd att Lukas sov så inte Vincent hade nån att leka med. Men på torsdag är det dags för mamma-pappa-fika igen, den här gången hos Jonna o Tilly, och då finns massa bäbisar lillen kan leka med :)

Nu måste jag väcka lillen för han har sovit middag i flera timmar nu på kvällen och det är kommer inte bli så kul i natt annars :P

Och sen blir det desperate housewifes! Hoppas Dave kommer dö snart, jag tål honom inte!! :P Haha!

/Carro

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Är det krogen på lördag kväll? Har fått min tenta överstökad på fredagen så jag kommer att vara ledig på riktigt, har inte ens hunnit börja nya kursen, he he. Har aldrig hänt förr tror jag, hi hi.:)



Puss och kram

2009-03-18 @ 09:30:57
URL: http://cmartinsson.blogg.se/
Postat av: Yvette

Hejsan!

Nej det är ju inte det, jag längtar så jag snart spricker skall bli mysigt att sniffa bebis snart hihi. Okej vad skönt att ni börjar blir friska iallafall inte kul att vara förkyld inte.

Jag har faktiskt ingen känsla alls vad det är för filur som är i min mage om det är en han eller hon :), det blir det det blir helt enkelt haha.

Okej ja vi får se om ni har rätt då ;).

Kram





2009-03-18 @ 14:41:08
URL: http://knasigaideer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0