5/9-09

Nu har Vincent sin första "ledig" helg efter att ha börjat på dagis!
Igår på dagis fick dom gå ut tillsammans för första gången, :) Jag tog på Vincent sitt alldeles för stora regnställ och ett par gummistövlar :) Han satt en liten stund och åt grus och när han tröttnat på se så kröp han iväg till en vattenpöl.. Hoppas han börjar gå snart så han kan hänga me dom andra barnen :) Just ja, alla barnen på hans avdelning fick en grön väst på sig :) Han såg så stor ut i regnkläder och västen :) Plutten!

Igår kom mamma o pappa ner och firade. Jag fick ett presenkort och även pengar! Så nu kanske jag ska boka tid hos en frisör.. får väl se.

På måndag ska vi till dagis igen mellan 9-11 och efter de ska vi bege oss till Falun på 1-årskontroll! :)
Tur Martin är ledig då så han kan följa med :) Och efter Falun ska vi till Johanna på 30-årskalas! Bara en liten sväng för Martin ska hämta barnen på eftermiddan. Men vi hinner vara där ett tag iaf! :)

Och nästa helg kommer Karin ner!! fan va kul! :) Hoppas inte på nå motorstopp.. HAHAHAHAHA!!!!!!!! *OBS! internt skämt* :)
Och 18.e åker jag o Vincent norröver igen o ska träffa Vilgot och Morgan! Och alla andra då också givetvis :)

Just ja, nu kan Vincent kamma håret, prata i telefon och klappa händerna :) Och han gick även jättelänge på kupolen idag, han höll mig i ena handen och morfar i den andra :) Och när vi kom hem så fick han gå o hålla i sig i vagnen och gick nästan hela vägen från själva vägen och till trappan :) I sina nya gympaskor mormor hade köpt :)

Jag köpte 1 body och 2 par byxor till lillen idag :) Det går åt! Och han hade även fått en body av moster Cicci :)

Nu ska jag göra nå vettigt, spela farmville på fäjsbook eller nå.. HAHA!


/Carro

Kommentarer
Postat av: Jonna

Stötter du på Emma och Ebba så hör om de ff använder läragåvagnen de lånade av oss. Annars kan ni få låna den istället av oss.

2009-09-05 @ 22:44:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0