8/6-2010

De var ett tag sen man skrev igen, men just nu så är det fullt upp med barn, jobb och våran nya familjemedlem Musse! Han har börjat vänja sig ganska bra nu och idag har han varit ute nästan hela dagen och busat :) Och dom andra katterna börjar acceptera han mer nu också :)

Just ja, jag skulle titta pengar på mitt konto och då fick jag nästan en chock! över 12.000 spänn! 12.000?!?!?! När faen hände de?! HAHA! Det visade sig att de va både skatt, jämnställdighetsbonus och en skvätt a-kassa på de. Så nu är Carro GLAD!! Så nu kanske de blir lite shopping ;) IKEA?! :)
Fast de lär väl dröja innan man kommer iväg på nå sånt. Jobbar resten av veckan utom söndag och hela nästa vecka är det också jobb utom söndag. Så avslutar nästa vecka med den delad tur på lördagen! :)
Blir kul när lönen kommer i juli! Jag vet att pengar inte är allt, men himla underbart att veta att man inte behöver snåla satan den här månaden!! :)
Nu blir det en dusch och sen kväller, ska lämna Vincent på dagis till 6.30 i morron. Hoppas jag slipper väcka honom i morronbitti. :)
Hörs!
/Carro

Kommentarer
Postat av: gabbi

Du är värd varenda krona! :)



Jag vill oxå att du ska hänga med till thailand!!! Jag har ett gäng vänner som gärna åker med + du o martin (tänker anta att martin oxå vill åka:) ) så vi borde slå ihop oss och göra det!! :)



Skicka ett smsm med din adress så får du ett vykort! :) Puss

2010-06-09 @ 05:06:47
URL: http://gabbithegirl.blogg.se/
Postat av: Cicci

Tack så mycket!:) CCK Forever!!!!!! Nästa gång måste vi också gå dit, för det kostade inte så mycket om man bara tog ett glas:) Kommer hem till Sverige om ca en vecka. Längtar!!:) Skickar ett sms eller slår en signal och tittar om ni är i närheten av Shamn.



Miss u lots!!



Puss



PS: VILL SE EN BILD PÅ MUSSE!!!:) Ha ha.

2010-06-13 @ 14:39:01
URL: http://highheelsinthecity.se
Postat av: Cicci

IKEA IKEA IKEA!!!!!!:):):) Shit vad kul!!!!:)



Puss

2010-06-13 @ 14:40:59
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0