22/5-2010

Grattis till mig för jag uppdaterar bloggen nu :P Haha, få se om de blir långvarit eller inte :)

Alla som e nåt, dom e på facebook lixom. Haha :)

Annars då, jag jobbar på två ställen, och trivs hur bra som helst på bägge! Har fått schema till sista veckan i augusti så de blir kanoners de :) Och efter sommaren börjar jag förhoppningsvis i skolan, är inställd på i de iaf så jag håller alla tummar jag har!! :) Jag vill!!!! :)

På fredag åker nog jag & Vincent hem till ljuva Hälsingland!! Och få träffa alla igen och Vilgot har säkert blivit jättestor!! :) De blir skojigt :)

Äntligen har Vincent somnat för ikväll! Mammas lilla älskling som börjar bli så stor!! Inte långt till 2-års kalaset nu! :)

Kanske återkommer, you´ll never know, mohaha :)




/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0