12/2-2011

Min dator har fukkat ur å den vill nog aldrig mer leva igen.. Så man får väl skaffa sig en ny när man råkar ha några slantar över en vacker dag :P Det är verkligen ingenting som jag sätter först på min shoppinglista :P
Fast lite synd att jag inte får över bilder från mobilen till datorn.. Menmen min mobil verkar också vara inne på sista versen.. Jag HATAR teknikprylar! Jag får låna Martins så länge :P
Fast först å främst ska jag lägga ut lite pengar på bilen, ta bort airbagen fram och lämna in den på service. Tänker vara noga med sånt på bilen så kanske den håller några år till, haha :)
Nu börjar nedräkningen inför nästa helg :) Ultraljud på fredag :) Få se om jag får samma datum eller om det ändras något. Blir nog inte lika stor skillnad som när jag väntade Vincent i alla fall. Fick 27 sep första gången och sen ändrat till 10 okt.. Fast han kom 4 aug så de spelade inte så stor roll :P
Och efter att vi varit i Falun så åker vi hemåt till mor och far :) Och går på Sofias dop om en vecka :) Presenten blev inhandlad idag, Vincent fick vara med och välja lite ;)
Nu väntar vi på finfrämmande av Tobbe o Annica som ska komma hit och äta tacos med oss :) Trevlish!
Och kanske glo lite på melodifestivalen.. Och jag ska försöka hålla mig vaken senare än 9 idag :P haha.
Fast igår va det en helvetesdag på jobbet så inte undra på man va slut när man kom hem.. :P
Usch.. De va hur mkt snö som helst, överallt.. Fast våra bra (?) hemtjänstbilar lyckades ta sig framåt på vägar med 50 cm snö på.. haha :)
Örskar inte skriva nå mer nu, häppåre!
/Carro

Kommentarer
Postat av: Carro

Det va datorn jag låna å inte mobilen.. Läste aldrig va jag skrev. haha

2011-02-12 @ 16:56:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0