22/2-2011

I fredags va jag på rul och fick se lillskiten i magen :) Allt såg bra ut och jag blev framflyttad en vecka, så nya bf-datumet blir 17/7! :)
Annars så i helgen så har vi varit hos mor och far :) I lördags va vi på Sofias dop, och Vincent var så duktig i kyrkan, eller de va alla barn. Dom satt som små ljus :) De enda Vincent sa var när det var slut "sjungi klart", gofisen!
Så nu har vi börjat fundera om de ska bli dop här också, till hösten i så fall :) Så får man ta Vincent och bäbisen på samma gång.
Men det är inget planerat än :P
Nu örskar jag inte skriva nå mer, men jag lägger upp några bilder :)
Lillbäbisen! :) Här i vecka 19 (18+4) <3


Vincents kusinbarn Sofia!


Paketöppning på dopet :) Knäppte nåt kort i kyrkan, men solen sken
in så korten blev inge bra :P


Vincent myser med Sofia :)

Nä, nu blir de inge många knop i kväll :P Ska till mvc i morron :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Jonna

Guuud vad lika de är på korten, V och Sofia.

Kul att få sen den lille/a krabaten på bild.

Vore kul att se er alla en dag snart. Tänkte svänga förbi med babysitter och kläder på torsdag kväll om det passar. Mamma är troligen barnvakt.

2011-02-22 @ 21:12:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0