Sista februari

Idag är det sista februari, helt sjukt vad tiden går fort! Fast nu är det bra att tiden går fort för jag har inte sån stor lust att vara gravid nå mera :P Gick in i vecka 21 (20+0) idag så det är "bara" hälften kvar :)

I helgen har vi haft fullt upp med besök av Jonte, Henna och Sofia :) Vincent har varit både snäll och lite mindre snäll.. :) I lördags kom även våra kära vänner från Falun så Vincent hade ytterligare en tjej att leka med. En liten tjejtjusare ;) Och igår blev det spontanköp av mobiler :P Har lekt med den lite nu och jag diggar kameran stenhårt! :)
Idag har vi varit hos Jonna, Tilly och Teus och lekt :)
En snabb översikt vad vi har pysslat med, orkar inte skriva nå mer för jag har lite saker att fixa med här hemma :)
Men här kommer några bilder jag knäppt OCH lyckades fixa bluetooth så dom kom över till datorn, it-nörd Carro i farten.. haha
Vincent i morse i sin randiga pyjamas :)



Nasse ute i snön (rikigt bra för att de va JAG som knäppte :P)



Så jag är himla nöjd med kameran!!
Nu ska jag ta bort min son från gåstolen Sofia lånat i helgen.. Får bära ner den i källaren så han inte åker sönder den, fast den verkar ganska hållbar. haha
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0