12/1-2011

Idag har det varit en seg dag, började redan 7 i morse. Det lustiga är att vi brukar börja 7.30 och att den där halvtimmen kan göra så mycket.
Vincent var iaf först på dagis i morse 6.30, men han somnade snällt innan 19 igår kväll så de var inga problem att få upp honom :)

Jag däremot är trött som f*n nu :P har vaknat varje morgon runt samma tid vid 4 och varit enormt kissnödig, kanske beror på att jag e gravid. Haha :) Fast jag mår ju himla bra måste jag säga, har lite tendens till halsbränna ibland. Men jag hade grym halsbränna när jag väntade Vincent också..

Och idag efter jobbet hämtade jag ut ett paket med kläder :) Vincent skulle prova lite sommarkläder på en gång, så han fick väl göra det då :)




Tuffingen :)

Nu ska jag gå till min son som ropar "Kom mamma" typ miljarder gånger :) Och säger man att man kommer snart så säger han "okeeej". Haha. Och ropar man på honom så säger han "koommmer!!" Haha, gofisen min :) <3

De va allt nu :) Häppåre!





/Carro


Kommentarer
Postat av: Cicci

Beach 2011! Ha ha;)

2011-01-14 @ 12:40:59
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0