20/1-2011

Tänkte man skulle skriva lite nu, passa på medans man är ensam hemma :) Vincent och Martin har åkt och köpt pizza. Det blev sån mat idag när det var brist på lust att laga mat :P Nångång får man fuska ;)
Jag tänkte även lägga upp lite bilder, men det gör jag när Vincent somnat och om jag orkar :P Jag är så fruktansvärt slut på kvällarna så det finns inte.
Det är inte alltid en dans på rosor att va gravid ;) Fast jag ska inte klaga över mina symtom, för jag har inga! :P Jo förutom att det är som det är på kvällen och att jag har ont i vänster höft när jag lägger mig. Men det går tack o lov över under natten. Precis lika som med Vincent... Så jag tror mer och mer att det blir en kille :) Då kommer speciellt mamma och Carola att blanda ihop alla namn ännu mer än vad dom redan gör. Haha
Och jag har även funderat ut lite namn, fast bara killnamn. Haha. Det måste vara något som passar med Vincent. Vilgot skulle passa ihop med Vincent, fast det heter hans kusin så det blir ingen till Vilgot iaf :) Fan, syrran han först :P

Just ja, den 18 februari har vi til för ultraljud iaf :) Och efter det så bär det nog av till Hälsingland under helgen för att umgås med familjen och gå på Sofias dop! :)
Fast jag kanske redan har skrivit det i nåt gammalt inlägg. Jag kommer inte ihåg för jag läser inte min blogg :P

Nu ska jag inte göra ett skit och njuta av min ledighet på hela 3 dagar!! :)
Få se om det dyker upp lite bilder sen, har lagt över om till datorn iaf :)


/Carro






Kommentarer
Postat av: Catta

Vincent & Vilmer då!? Tycker det är fint jag :)

2011-01-20 @ 20:01:11
URL: http://catttaengman.blogg.se/
Postat av: Cicci

William (precis som den brittiska prinsen) ar fint!:) MEN da maste JAG fa dopa MIN UNGE till det OXA, OM JAG FAR EN ngn gang om sadar 10 AR!! HA HA! I'm verrrry serious on that point;)



Puss och kram!



2011-01-21 @ 00:45:29
URL: http://highheelsinthecity.se
Postat av: Carro

Jo jag har faktiskt haft de i tanke :) william eller victor.. Men vi får väl se, de kan ju bli en tjej oxå. Kommer jag inte på nå namn då så kanske de blir Carolina junior.. Haha

2011-01-21 @ 04:59:10
Postat av: Cicci (storasyster)

Mamma som redan har rörigt med Vincent och Vilgot. Om det blir ett till namn på V blir det ännu rörigare för henne ;) haha

2011-01-21 @ 21:13:16
Postat av: cicci

Ha ha, ja hmm tjejnamn på V. Victoria... Kommer inte på ngt annat på V tror jag, HI HI. Carolina Jr låter ju helt fantastiskt!!:)Go for it Lars;) puss o kram

2011-01-28 @ 09:34:42
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0