22/1-2011

Idag har Vincent namnsdag! Det "firade" vi med att åka till leklandet i Falun en sväng :) Vincent tyckte det var kul att klättra och åka rutschkana :)
Här kommer några bilder jag knäppte idag :)




Vincents kompis Lilly var också med och lekte :)














På det här kortet var han lik kusin Morgan :) Fast så vitt som jag minns
så hade inte Morgan lika polisonger som Vincent har nu :P Haha






Trodde att en övertrött Vincent skull sova i bilen på vägen hem, men de gjorde han inte och ännu är han vaken och har inte sovit nåt. Blir nog en tidig kväller ikväll :)

Nu håller Martin på att göra mat, idag står det pannbiff, potatis, sås och sallad på menyn. Inte för jag är hungrig överhuvudtaget eller ens sugen på nåt.. Igår kväll till fredagsmys så blev det 2 glas vatten :P Haha.


De va allt för så länge :)


/Carro


Kommentarer
Postat av: Carro

Å bättre kvalité på korten för jag hittade min digitalkamera :)

2011-01-22 @ 15:57:54
Postat av: cicci

Vad roligt de verkar ha haft. Jobbigt för dig att inte ha ngn matlust,men den kommer väl tillbaka när ungen är ute, HI HI.

2011-01-28 @ 09:39:42
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0