30/1-11

Nu var det ett tag sen man skrev igen, fy på mig :P haha, näerå. Känns som jag har lite andra saker att göra än att skriva på bloggen hela tiden :P
Å den här veckan har det varit jättemycket jobb, va bara ledig igår. Men nästa vecka är jag ledig både måndag och onsdag iaf, skönt! Fast man har väl fullt upp med allt ändå :)

Igår hade vi besök av våra kära vänner från Falun :) Vincent och Lilly lekte ganska så snällt tillsammans :) Märks att dom är jämngamla :)
Och på kvällen igår var Tobbe här och hälsade på :)
Idag har jag jobbat en stund på förmiddan och efter de var vi till Borlänge en sväng, jag köpte nya strumpor till Vincent. I storlek 25-27! Dom var bara lite för stora. Vart tog min bäbis vägen?!?
Fast lite kul när det kommer en liten en så man kan köpa rikigt små kläder igen :)

Nu blir det lite mat och sen inget mer för idag, typ :P haha
Ska väl bråka lite med en trotsig 2-åring oxå som vanligt :)





/Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0