Mina älsklingar!

Här kommer några bilder på mina små älsklingar! :)

En nyfödd Ester :)

Lilla E 6 timmar gammal :)

Syskonmys!

Gohjärta!

Myser i babysittern :)

Katt och husse vilar :)

Mysigt med regn!

Säg hej till publiken!

Kort taget idag. Ester 17 dagar :)


Så vad händer nu till veckan då? I morron tisdag ska jag å mina små älsklingar åka till Borlänge en sväng :) Jag ska leka med Johanna, Vincent ska leka med Ludde och Ester ska leka med Lillie.. Fast småtjejerna kommer knappast leka men ändå :P Kanske inte pojkarna heller, det beror på vilket humör dom döva små blondinerna är :P haha. Men jag å Johanna måste skvallra lite iaf, blir så himla långa sms om man ska få med allt.. haha :P
onsdag ska vi till bvc igen för å väga lillskiten :) Få se om hon kommit upp i 3 kg nu.. Hon vägde exakt 3 kg när hon föddes men hon rasade i vikt på bb, hon vägde 2665 g som minst.. Men i fredags när vi va på bvc så vägde hon 2900 g så hon ökar :) Man ser att hon växer för varje dag nästan. Hon har blivit lite mulligare i ansiktet iaf (som man ser på sista bilden) :)
Sen vete fan vad som händer resten av veckan, Martin ska jobba på lördag iaf så om nån vill leka så är de bara å höra av sig!! :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: jOhanna

Haha, ja d e ju ingen idé vi försöker prata i tfn heller.. Aldrig e ja så spännande å intressant som när ja har en lur i örat..

2011-07-25 @ 21:29:37
URL: http://mammasvikeraldrig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0