26/7-2011

Idag har jag och barnen varit hos Johanna å barnen å lekt :) Pojkarna lekte ganska snällt efter ett tag och tjejerna ammade å sov :P
Vi blev bjuden på 3-rätters middag bestående av; förrätt: torra kakor (mariekex) och kaffe, varmrätt: fiskbullar och makaroner och efterrätt: glass och hallon och kaffe :)
Vi pratade massa skit och annat.. som vanligt :P Och vi funderade på om vi ska trycka in oss i Johannas bil på söndag och åka till säterdalen.. Det skulle va teater där å de kanske pojkarna tycker är kul :)
Johanna, jag och 4 barn i sina bilstolar å helst några vagnar ska vi försöka få in i hennes bil (ja, hon har 7-sittsig bil, blir lite trångt å få in alla i min bil om vi inte ska hyra släpvagn.. haha..). Men vi tar nog bara syskonvagnen som hon har så småtjejerna kan ligga i den och pojkarna gå bredvid. Och de måste vara lika för pojkarna annars blir de massa grin..
Här kommer några kort jag knäppt idag :)

Ester och Lillie lekte snällt :P

Buspojkarna Ludde och Vincent :)

"Kan ni skratta lite?" :)

Jag & Johanna.. (så bra fastnar vi på bild.. haha..)


Nu ska jag ta hand om mitt minsta barn som behöver en ny blöja och en skvätt mat :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: jOhanna

Ja känner då igen oss :P

2011-07-27 @ 11:40:00
URL: http://mammasvikeraldrig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0