Bäbis på g?

Kanske, kanske inte.. har haft molvärk sen ca 4.45 i morse, ringde förlossningen kl 6 och dom sa att jag skulle avvakta. Så ringde mormor och hon kom vid 9.30.. Ringde förlossningen igen vid 10.30 och dom sa att jag fick åka in när jag kände för de. Så vi packade in oss i bilen och va på förlossningen strax efter 11. Barnmorskan undersökte mig å sa att jag bara va öppen 3 cm.. Tog blodtryck också och det va lite för högt undertryck så att dom skulle va nöjd.. tog ytterligare 2 blodtryck senare och de hade inte sjunkit nå. Lämnade även urinprov, vilket inte visade på nåt. Så i morron (om jag inte är i Falun redan) så ska jag till vårdcentralen å ta ett nytt tryck för att få se om de sjunkit nåt.. Har det inte de så vet jag inte vad som händer :P Troligtvis så är förlossningen rikigt på g så därför trycket ökat..
Kom hem vid ca 13.30 och jag hade fortfarande ont i magen då och i huvudet. Men med alvedon och en dusch så gick de mesta över, skönt!
Slemproppen (eller nåt) gick vid ca 16.30 å för ca 10 minuter sen så började jag få lite ont igen, så vi får väl se vad som händer.. Men barn borde de komma snart iaf! Och det är tur mormor är här redan :)
Uppdaterar sen... nån dag eller så.. :P
/Carro

Kommentarer
Postat av: annica

hoppas hoppas den kommer snart

!

2011-07-07 @ 18:02:47
Postat av: jOhanna

Ta hallOnshake :P

...inte klumpig nyponsoppa iaf!!

2011-07-07 @ 23:13:34
URL: http://mammasvikeraldrig.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0