Första juli.

Det blev inte som jag hade tänkt med att få barn innan juni va slut, menmen man kan ju inte få allt :P haha
16 dagar kvar till bf, jag hoppas bäbis kommer innan de! De har börjat trycka lite neråt ibland och idag har jag varit illamående också, kanske nåt på g?! Fast säkert inte.. Ingen idé å fundera över de, men i helgen vore bra för då är mamma ledig så hon kan passa Vincent ;) haha. Tänkte att mamma ska vara med Vincent några dagar när jag å Martin är på bb (om man inte blir utslängd efter 6 timmar :P). Fast de stog att pappor och syskon fick komma mellan 16-18 på eftermiddan så vi får väl se.. har iaf tänkt att Martin ska komma med Vincent till bb när bäbisen är född. Det kommer bli störst omställning för honom!
Här kommer några blandade bilder!

I vårat hushåll SKA alla hjälpa till :)

Vincent fikar på Waynes med C & C :)

Fina Cicci! <3

C & V lagar mat! :)

Halvdöd Musse.

Magen v 38 (37+4) knäppt idag.

Uppifrån v 38 (37+4), en rejäl kula :)

Wilmas sköna stil :)


Idag har jag anmält föräldradagar fr.o.m torsdag nästa vecka. Min havandeskapspenning går ut på onsdag.. De trodde jag aldrig att jag skulle gå gravid så länge som jag redan gjort.. Men så blidde de :)
Nu är det nog lika bra att stänga av datorn innan de börjar panga på himlen. Det är ju redan fukkt upp med Telia här, så inge mer strul tack! Fast i morron ska vi en sväng till Telia-butiken och få nån slags kompensation för att de har strulat så pass länge! Vad kan de vara tro?! :)
Jag la upp en film på datorn på Vincent och på dom 27 sekundrarna sa Vincent "Va sa du mamma?" 5 ggr.. haha, han är för söt min pojk! <3
/Carro

Kommentarer
Postat av: jOhanna

Öjj, du.. Ja ser inte din fötter :p

2011-07-02 @ 23:59:46
URL: http://mammasvikeraldrig.blogspot.com/
Postat av: carro

Inte jag heller, haha :p å inte når jag dom heller. Tur de är sommar så man slipper å ha strumpor på sig, haha.

2011-07-03 @ 04:10:26
URL: http://carolinanorgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0