14/6-2011

Nu va det ett tag sen men skrev igen.. vi har varit utan internet sen förra veckan då åskan slog ner nånstans, fy faen vilket jäkla väder de va ett tag då!
Och i fredags åkte vi hem till mor och far till Hälsingland och tillbringade några dagar där :) Och snälla Malin passade missarna när vi va borta, vad hade jag gjort utan henne?!? Du är bäst! :D
Under helgen så träffade vi familjen med allt va de innebär, brukar alltid bli fullt hus när vi kommer hemåt ;) Och Vincent lekte jättebra med kusin Morgan. Morgan är Vincents stora idol, man märker hur han ser upp till honom, haha :)
Lägger upp lite bilder sen, men de blev inga många bilder den här gången då jag inte orkade släpa me mig mobilen när de va 30 grader varmt :P Det blev både bad och båttur i helgen :)

Och idag fick vi besök av Johanna och barnen, så Vincent har lekt med Ludde i flera timmar. Delvis bråkade dom och delvis lekte dom jättebra, de e så de ska va ;) Fast Vincent va övertrött mest hela tiden.. han vaknade 6 i morse och somnade nästan nyss. Och ingen middagssovning på de. Han börjar bli stora pojken nu som knappt sover nån middag, har inte sovit de på hela helgen förutom igår i bilen då. Säkert mest för att de blir så drygt att åka i över 2 timmar å nästan bara se träd överallt, haha :P
Annars då.. jag är fortfarande gravid och SJUKT trött på de, så nu får snart ungen komma! Va jag än gör så är magen i vägen och gör man för mkt så gör de ont.. plocka upp leksaker från golvet är fan bland de värsta. Folk som inte har barn sen innan och klagar på att de e jobbigt å va gravid, släng er i väggen! Haha.
Jag tänkte iaf försöka va gravid till 6 juli iaf (fast de vill jag inte! :P), bara för att jag ska få göra slut på mina dagar på havandeskapspenningen när de va så krångligt att få den beviljad :P mohaha.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0