16/6-2011

Igår morse vaknade Vincent kl 6 (som vanligt!) och sov inte middag under hela dagen så han blev skapligt övertrött fram på eftermiddagen.. Men han kom väl in i en andra andning så han klarade av å vara vaken till 7. Och då somnade han på 5 sekunder! Så det är både för och nackdelar med att sova middag..
Och idag vaknade han 4.30, å då hade mamma INTE lust att gå upp, så han kom å la sig bredvid mig. Tror han somnade om i typ 10 minuter efter ett tag.. så fort jag tittade på honom så såg man hans blåa ögon. Och en gång när jag tittade (jag måste ha somnat därimellan) så såg jag en svart katt.. då hade wilma tagit Vincents kudde. Så hon låg mellan mig o Vincent. Men hon försvann så fort jag tittade på henne, skapligt fräck!
Så idag orkade inte Vincent hålla sig vaken så han somnade strax innan 3, så de e väl dags å väcka honom snart. Det gör ju inget om han är vaken till 8 ikväll och sover fram till 8-9 i morronbitti, fast de lär väl aldrig hända så morgonpigg som han är. Synd bara att de är då jag sover som bäst efter att ha sprungit på toa 15 ggr på en natt och knappt kommer ur sängen för då gör de ont både här å där, suck!
Idag har jag inte mått super, har haft lite tryck neråt till o från och haft som håll på högersidan som inte verkar vilja gå över.. tänkte ta en alvedon framåt kvällen så får hoppas de går över då. Fast de gör ju inget om bäbis är på gång heller! Inte för jag tror de men ändå..
Vet knappt hur man ska bete sig när man inte kan sitta, stå, ligga eller gå. Nå förslag?! Fast de går ganska bra å sitta i soffan, men man ska ju därifrån nån gång oxå..
Gick till o me en kortare promenad idag, fast de va ju mindre mysigt.. Tur Martin va med och kunde passa Vincent på cykeln, annars hade väl jag fått sprungit efter honom å fött barn under tiden, haha.

Men i morron är det bara 30 dagar kvar till bf!!! *längtar* å jävlar om jag inte får barn innan.. morr.. :P haha
Kanske skriver mer sen.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0