18/6-2011

Natten som va så dog jag inte. Hade inte ont nånstans (förutom de vanliga :P) så de va ju skönt :) Fast Vincent kom in vid 1-tiden och jag har svårt att somna om bredvid honom, men han somna iaf och Martin snarkade. Vet inte hur många gånger jag sparkade på honom.. Manmisshandel? :P Jag brukar inte bry mig om de annars, men just i natt va de jäkligt drygt :P

Vincent va så rolig nu på kvällen, han lagade mat på bordet i tv-rummet med 2 av sina kastruller, 2 stenar, 4 bilar, en schackpjäs och 3 skedar.. Och det var värsta inlevelsen också :) De va både jättevarmt och iskallt maten han lagade (korv & bröd och pannkaka med hallon). Han använde även en kudde som ketchup och en kudde som lök..
Och han änvände klösträdet för katterna som micro så han kunde värma hallonen för dom va iskalla.. Och helt plötsligt så använde han klösträdet som en toalett så han satt där o låtsaskissade. Han änvände sin rutchkana som stege så han kunde sitta på toaletten..  Snacka om fantasi ungen har! :) Tänkte försöka lägga in en film på honom, men jag vet inte hur man gör de på bloggen fortfarande, utan å behöva lägga upp på youtube först..
Mammas gounge! <3

I morron är de midsommarfirande här i byn, hoppas de inte regnar :( få se om jag hänger med, beronende på hur de känns med allt.. å de e ju trots allt 500 m å gå, hahahaha. Får väl ta den tid de tar isf..
Nu ska jag glo på tv innan de e dags å sova.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0