22/6-2011

Idag har vi varit å lekt med Ludde nästan hela dagen, vi fikade å åt pannkaka :)
Kanske lägger upp lite bilder än som jag skulle gjort för nån dag sen, menmen. Man kan ju inte hinna med allt :P

Nu sover Vincent på soffan å jag har nyss betalat kräkningarna.. Kommer bli en skitfattig månad, då jag bara fick 900 kr kvar efter alla räkningar.. menmen, man klarar sig. Får väl lov göra de iaf. Har iaf handlat blöjor och tankat bilen så jag ska klara mig till nästa "lön". Känns som man bara bränner upp pengarna, fast man aldrig köper nåt. Vet inte när jag köpte nåt klädesplagg senast! Å de värsta är att Martin får betala nästan allt på huset, får ångest över de.. Men jag har betalat restskatten på 3000 iaf å det är JÄTTESKÖNT!!!!!! slipper man ha de å tänka på, iofs så behövde man inte betala förens november, men lika bra å få de gjort nu. Nä, man skulle behövt vinna ett par miljoner eller så! :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0