25/6-2011

Igår va de midsommarafton (om nån missat de). Vi gjorde inget speciellt, körde ved, sov på soffan, fiskade (utan resultat) och åt godis :P Vi firade midsommar i byn förra helgen så de räcker för oss. Vincent är lite för liten ändå för att rikigt förstå, nästa år åker vi nog till mormor och morfar :) De va ju synd att dom jobbade den här helgen.
Annars då. På måndag kommer nog min älskade vän Cicci hit! <3 Har inte träffat henne på drygt 1 år, tror vi träffades i London sist när jag å K va dit. :) Å lilla Cicci som bor i den stoooooora staden!! Lite större än Söderhamn, hihi ;)
onsdag ska vi till grannen Lukas som fyller hela 3 år!! Tyckte nyss de va 1 års kalas där.. hmm..
Och torsdag (tror jag) kommer syrran ("motter Calola" som Vincent säger), Lars och Amanda. Dom skulle en sväng på peace and love festivalen. Under den veckan är Borlänge betydligt skabbigare än va de är i vanliga fall :P
Å på torsdag senast tänkte jag också föda barn för då är det sista juni och då hinner jag få ett till barnbidrag redan i juli, mohaha! Och vi har ju ändå barnvakt då så de vore ju bra ;) Amanda är van att ta hand om småbarn, haha :)
Så det är en fullspäckat vecka som kommer, skönt att det finns lite att göra, då går dagarna mycket fortare.

Vet inte vad vi ska hitta på under dan, de e sånt som visar sig. Jag tänkte försöka vila lite iaf, för dom senaste dagarna har jag varit skittrött! Suck, måtte ungen komma snart! De är långt till augusti.. haha.
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0