Bilder

Här kommer några bilder :)
Dom små bilderna är knäppt med Martins mobil skickat till min så därför dom blev så små, bara för att jag glömde min mobil hemma den dan.. morr..

Vincent badar.

"Mamma, iskallt.."

Har plockat blommor :)

I fredags åt vi frukost på altanen, vid kl 8 var det 20 grader varmt!

Nakenfis i vattenspridaren :) Skönt å svalka sig igår när det var
30 grader varmt!

Blötdjur! Han tyckte mamma störde honom i vattenleken, därav sur-
minen.. :)

Första fisketuren! (ja, mitt finger kom med.. morr..)

Pappa-mys nu på kvällen. En jättetrött liten kille <3


Nu fick jag in lite bilder iaf :)
Nu blir det tack o godnatt!
/Carro

Kommentarer
Postat av: MANDY- Mamma till River!

vi var i tyskland/danmark :9

2011-06-08 @ 12:18:03
URL: http://mandyys.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0