Mer bilder :)

Här kommer några fler bilder :)

Kan fortfarande bada i balja.. Fast de blev lite trångt när han skulle
ligga på magen och simma :)

Vincent och kompisen Ludde äter glass och fruktsallad :)

Mysigt..

Wilma uppochner :)

Övergosig kisse :)


Jag är inte avundsjuka på dom som bor i lägenhet på sommaren. Det är så himla skönt att ha dörren öppen och släppa ut Vincent på tomten (givetvis med tillsyn!) så han får leka :) Vi har de så fint nu på tomten (vi är inte lika nitiska som några grannar men ändå :)). Martin klipper gräset och jag vattnar blommor, haha :) Jag sa till Martin att jag kan klippa gräset i början av juli och inte bäbis kommit än :P haha. Kanske får igång förlossningen då :)
Tänkte knäppa lite kort ute nån dag när jag får tid (?) :)
Nu ska jag titta på greys om de är idag och sen sova. Är sugen på nåt oxå, men vet inte vad.. får väl fundera lite :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Cicci

ALLTID SAAAA SOT!!!!:)Fina bilder:)



Puss och kram darling! <3



2011-06-14 @ 20:41:50
URL: http://highheelsinthecity.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0