Äsch..

Äsch.. skriver väl lite mer när jag ändå sitter vid datorn å är ensam hemma :P
Håller på å smsar min vän också som kanske får barn idag.. Så lite nervigt är de, fast de inte är min tur än :P haha.

Jag pratade med mamma igår och eventuellt skulle hon och pappa kommer ner på fredag över dan :) De passar bra för jag och Vincent är bara hemma då, det skulle vara planeringsdag så dagis är stängt då. Så den här veckan blir de ganska fullt upp ändå, skönt, för då går de snabbare :)
Idag: ska vi leka med Jonna och Jasmine på eftermiddan.
Tisdag: Inget planerat, men kanske lek hos grannen på em.
Onsdag: Vincent ska till Falun på återbesök hos ortopeden, så Martin åker med honom dit för jag kan ändå inte vara med på röntgen.. På kvällen är det fest på dagis mellan 17-20 :)
Torsdag: Inget planerat än mer än att Vincent är på dagis sina 5 timmar.
Fredag: Får nog besök av mor och far.
Lördag: Eventuellt åka till leklandet i Falun och leka med Lilly :)
Söndag: Mors dag! Jag bjuder på tårta ;)

Så nu vet alla vad jag ska göra kommande vecka :P hahaha.
Å nästa vecka är de besök hos doktorn på s-mvc igen.. men jag återkommer om de :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0