Kul, vaknade vid 4 av att en getingjävel s...

Kul, vaknade vid 4 av att en getingjävel stor som ett hus surrade i fönstret. Å när den väl va ute så kunde jag inte somna om.. jo, vid halv 7 somna jag om å kvart i 7 vaknade Vincent.. så nu tittar han på tv och jag ska försöka komma ur sängen ännu en gång å göra lite frukost :) Vincent blir på dagis idag mellan 9-14 så då blir de vila för min del, efter jag kört igång en maskin tvätt å tagit reda på kaoset i köket.. igår morse va de rent å fint å nu ser de ut som 7 svåra år.. hmm.. å de ligger leksaker typ överallt, men de får Martin å Vincent ta reda på för böjer jag mig framåt för mkt så gör de ont i magen å halsbrännan gör sig påmind :p blä..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0