20/11-2011

Natten som va så sov Ester jättebra! Mellan 20.30-3.30 i sin säng och sen från 4.30-8 bredvid mig :) Hon skulle ju såklart va superglad den där timmen, igen! ;) Vincent kom över vid 2 tror jag och va så hes å hosta lite.. Idag har han varit lite hängig och glansig på ögonen så få se om de bryter ut nåt eller om han lider av lite sömnbrist bara. Jag har skrivit upp Vincent på dagis mån, ons och tors den här veckan så han kan följa me på soppan på öppna förskolan på tisdsag, men vi får se hur man mår i morronbitti om de blir dagis eller inte..
Fick även sms av mamma i förrgår att då hade dom 28 grader varmt.. å de va kväll där *morr mutter* jag skrev tillbaka att de va minusgrader å regn här..
Här kommer lite bilder på våra underbara småttingar!:

Ester roas av att storebror surar ;)

Stora tjejen!

Tillgjort smile.. :P

Ester i morse, mysigt å ligga på mage!

Dagens måltid blev 2 iskuber med potatis och morot :) och lite mango
puré till efterrätt.


Ester har börjat med lite mer mat nu. Igår fick hon broccolipuré mitt på dan och senare på eftermiddan så fick hon gröt. Och idag fick hon morot och potatispuré till lunch och senare lite gröt :) Jag tänkte köra såhär i några dagar nu och sen börja med mer gröt på morgonen. Man kommer ju fan inte ihåg hur man gjorde när Vincent va liten, fast de va ju inte så längesen egentligen.. Han började iaf med plommonpuré (han va så hård i magen för pencillinet) och sen helt plötsligt va han 3 år, typ ::P haha. Ester behöver nog inte ha nå plommonpuré än iaf :P haha. En riktig skit och kräkunge är hon :) Fast hon kräks inte när hon äter den vanliga maten, bara ersättningen. Fast den är ju tunnare och lättare att få upp igen.
Suck, idag har de varit en sån där grå å tråkig dag, sugit väder å allmänt trötta är vi allihopa. På ett sätt hoppas jag att det blir snö snart, men ändå inte :P Fast nästa söndag kan de snöa lite när det är första advent å allt :D mysigt.
/Carro

Kommentarer
Postat av: Ina

Åhh måste bara få fråga vart du fått tag i stågymmet? :) jätte söta barn du har :)

2011-12-06 @ 10:52:11
URL: http://inazackrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0