9/10-2011

Nu har vi nyss kommit tillbaka från en promenad, känns som om de blir vinter snart. De va lite kyligt, men skönt!
Igår gick jag och Martin till lekparken här i byn för Vincent ville leka. 2,5 km är det dit så Vincent somnade i vagnen och när vi kom fram så lekte han i typ 2 minuter och sen gick vi hemåt 2,5 km. Va vi är duktiga :P
Å jag och Malin har varit ute å gått några ggr den här veckan oxå, riktigt skönt!
Kommande vecka så får vi se vad som händer, blir väl promenader, skjuts till dagis, lek, kaffe mm.. ;) och att inte förglömma bvc på tisdag!! Blir inte så kul med sprutorna, men ska bli kul å se om hon växt nåt.. :) Va ju 24 augusti vi va dit sist så..

Jag är även knäppt lite bilder under den här veckan också (nähä :P):


Vincent och Ester myser i soffan.


På väg runt..


Vincent lekte med Lukas en dag :) Och Axel fick jaga katter.. :)


Vincent :)


Wilma tyckte de va jättekul att få strumpor på sig..


Nuså! :) De va inte där jag la henne från början..


Badmys en lördagskväll :)


I morse fick Ester prova att sitta i matstolen, de va kul i några minuter. :)


Såhär mysigt va de i vagnen idag, med massa kläder och i åkpåsen :)


Nu e de dags för lunch. Och efter de så kommer ett par vänner till Martin på fika, idag bjuds de på äppelpaj :)
Dags å stänga ner datorn, de är en kissemiss som ligger i mitt knä å kurrar morrhåren av sig.. gomissen :)
/Carro

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej! Du tyckte att nån skulle kommentera så då blir jag den första...Jättefina bilder på jättefina barn!

Vi syns snart igen.KRAM

2011-10-10 @ 07:35:24
Postat av: Malin

Axel var i sitt esse!

Tiiiiiittttttttttaaaa!!!!!!!!!! Katter är bland det bästa han vet:)

Tack för god kaka:)

Kram kram!

2011-10-10 @ 10:51:10
URL: http://tilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0