12/9-2011

Natten som va så sov Ester hela natten (mellan 22.30-6.15) och i SIN säng. Fast en annan sov väl inte så bra för de, jag vaknade 4 å va å tittade på henne (ja, hon andades :P) å sen vakna Vincent vid 5 så vi låg å myste lite.
Ester åt mat vid halv 7 och efter blöjbyte och lite lek så somnade hon i babysittern när vi åt frukost. Så de va lika bra å passa på å åka medans hon va nöjd. Så kl 8 lämnade jag och barnen Sifferbo och 10.30 va i framme hos mormor och morfar. Ester sov hela vägen och Vincent satt och lekte innan han somnade efter Edsbyn. Jag kunde likväl ha haft 2 skrikande å grinande barn..
Ester vaknade när jag tog ur stolen ur bilen och då va hon jäääättehungrig. Å nu ligger hon i vagnen å sover efter massa mat, blöj- & klädbyte och mer kräka å (ovanligt :P) och lite lek och sprattel :)


Vi väntar nu på Henna och Sofia som antagligen kommer snart :)

/Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0