20/9-2011

Nu är Vincent äntligen på dagis igen! Efter att han varit ledig i över 1 vecka så blev han överlycklig att få komma å leka med sina kompisar igen :)
Natten till igår va hemsk, alla barn va vaken. Vincent grinade och Ester lekte karatekid (med inslag av spyor). Men vi överlevde den natten oxå :P Nu i natt va de bättre, Vincent somnade 18.30 som vanligt och vaknade strax efter 6 och Ester somnade runt 20 och åt första gången vid 2 och sen nån gång till innan hon vaknade riktigt halv 7. Skönt att hon somnar om efter att hon ätit iaf..
Igår va jag och barnen med Jonna och Teus på ö.f i Amsberg, de va trevligt :) Dit kommer vi åka fler gånger!
Nu ska jag snart gå över till grannen å dricka kaffe å snacka skit innan de e dags å hämta på dagis. Måste åka till affären en sväng först, tänkte åka efter jag lämnat på dagis men det va en liten bäbis som skulle kräkas några gånger i bilstolen, OVANLIGT!!! Näe.. :P Så de va bara till å byta kläder när vi kom hem :P suck. Hoppas hon slutar med sina kräkor snart :P
Ikväll är de "tjejkväll" hos Johanna, en frisör ska komma dit å klippa mig! Nu jäklar ska jag få tunt hår, får fan panik på mitt krull ibland :P
Å på fredag ska vi på kalas för Hugo som blir 3 år! :)
De va min vecka de :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0