A lots of bilder.

Här kommer massvis med bilder sen den gångna veckan :) en bild säger ju mer än tusen ord så de blir jäkligt många ord i de här inlägget :P

Lillhjärtat! Dock röd om nosen då hon legat på mage och gnussat :)

Vincent leker med sin "truck"..

Vincent och Ludde leker snällt..

En glad knubbig bäbis :)

Ester och Lillie får jämt dela vagn :) Mest för att dom inte har nåt att
säga till om. (dom ser ju nöjda ut iaf:P)

Vincent bygger hus och Ludde granskar..

Vincent med sitt hus och Ludde med sin pannkaka..
De e ju onödigt med massa leksaker när de finns stenar :)

Ester har klänning på Johannas kalas :)

Mini-Martin.. :)

Finaste tjejen! :)

Vincent lekte med Tilly en dag..Vi satt i köket och de va tyst i tv-rummet..
Jag hade faktiskt hunnit läsa tidningen ;) haha

JAG och min fina dotter! :)


Vilket skitväder de va idag, tänkte de skulle va sol som igår. Men jag fick inte min vilja igenom idag :P
Får väl se vad dagen har att bjuda på, säkert inget speciellt. Måste försöka få ihop alla saker jag ska ha med mig till Hälsingland.. Det är första gången jag åker med barnen själv så långt. Jag hoppas verkligen Ester sover hela vägen och Vincent är tyst.. Menmen de återstår väl å se.
Nu ska jag ta hand om mitt minsta barn som vaknat! :)
/Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0