*blubb blubb, spel på läppen* Ester somnad...

*blubb blubb, spel på läppen* Ester somnade aldrig om när hon åt sista gången kl 5, så nu har jag världens gladaste bäbis i sängen.. å jag är skittrött. Till å me Vincent sover än å klockan är nu 6, kors i taket! Idag efter jag lämnat Vincent på dagis så åker jag å Ester till kupolen å glor lite :) ska köpa en födelsedagspresent å säkert nå mer å :p återstår å se.. men jag ska INTE köpa nåt till Ester i strl 62 iaf förde har hon skitmkt av, jag måste motstå... Haha.. De dröjer väl ett tag innan hon kan ha 62, hon har ju nästan nyss växt i strl 56, haha.. :) ska bli spännande å se hur stor hon är den 11/10 när vi ska tillbaka till bvc, å spruta ska hon få då oxå, hua..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0