Ester sov mellan 21-07 i natt utan avbrott...

Ester sov mellan 21-07 i natt utan avbrott, iofs somna hon på massa ersättning men ändå. Så länge hon är nöjd så är jag nöjd! Hon ammade i morse när hon vakna ur båda brösten så de va ju bra :) sen blev hon världens gladaste och kräktes några ggr å nu somna hon igen :) jag tänkte väl försöka hinna gå ut en stund med barnen innan Johanna å hennes barn kommer å leker :) i det norgrenska hemmet så bjuds de på pannkakor med äpple å kokos till lunch :D å sista helgen i oktober så åker jag å umgås me kättis i Gävle, känns iofs inge bra å lämna barnen ett dygn, men jag måste ut å va lite social å träffa vänner! Så äre bara å folk får tycka va dom vill. Häppåre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0