Hela förmiddan va jag å barnen på ö.f i am...

Hela förmiddan va jag å barnen på ö.f i amsberg. Trevligt :) i morron åker jag å Ester å leker me Johanna å Lillie medans dom stora barnen är på dagis :) kläderna jag å Johanna beställt från hm hade oxå kommit så vi läre väl kika på dom :p nu sover snart alla barnen middag :) efter vi vilat så går vi ut en sväng innan Martin kommer hem :) på onsdag ska jag på efterkontroll hos bm, skönt när de e över :) tänkte se om jag kan väga Ester då oxå, är så nyfiken på hur stor hon blivit! 24/8 vägde vi henne sist å de va ju ett tag sen! Annars får vi vänta till 11:e :) nu till helgen blir de nog marknad i Rättvik :D Kort sammanfattning av veckan som kommer, mohaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0